lunes, 7 de marzo de 2016

Fent Camí en el Món del Kick Boxing


FENT CAMÍ EN EL MÓN DEL KICK BOXING

La primera vegada que vaig portar a en Henry va ser amb l'objectiu de que conegués un esport diferent al que normalment ell fa i que a més a més s'assembla en part al que ell ja havia fet de petit. Taekwondo.

Em va sorprendre el gran interès que em va demostrar cap aquest tipus d'esport. Els altres nois de la seva edat que també practiquen aquest esport el van acollir amb molt d'entusiasme i això va ajudar a que en Henry es sentís en família.

Aquestes fotos van ser de la nit anterior a un exhibició de arts marcials a Castell d'Aro i aprofitant que vam ajudar al meu entrenador a la preparació de les instal·lacions i l'escenari, vam entrenar una mica al ring, ja que Henry mai s'havia pujat a cap.

Poc a poc vaig veient que l'esport es un es com una mena de pont entre en Henry i jo,  que mica en mica ens torna mes propers i ens fa estar mes units.

No hay comentarios:

Publicar un comentario