sábado, 12 de marzo de 2016

KOMBAT D'ARO

KOMBAT D'ARO

Aquest va ser un dia amb diferentes sensacions ja ni en Henry ni jo habiem presenciat combat de lluita lliure en viu. A mes d'aquest tipus d'esport, també es van fer combats  de kick boxing, muay thai i boxeo, els participants tenien edats compreses entre els 8 fins els 25 any mes o menys.

Com el gimnàs organitzador d'aquesta exhibició d'arts marcials, va ser el meu, vaig ajudar en algunes cosetes a l'hora de cridar als lluitadors perquè es preparessin per al combat.  En Henry em va demanar el dia anterior si podria ajudar en algo en la exhibició. Jo vaig accedir i em va ajudar al cridar als participants.

Una vegada finalitzada la exhibició, allà a les 9 del vespre, l'entrenador ens va convidar a unes patates amb refresc com a mostra d'agraiment per ajudar-li. Crec que en Henry se sent cada vegada molt mes integrat i estic despertant aquesta part seva que a lo millor no mostra del tot amb la resta de persones. M'omple molt veure que estic estimulant una part nova del meu mentorat ja que el fet d'obrir-se  als altres, sent de fora, resulta una mica dificil. Jo com soc estranger, puc entendre el punt de vista de en Henry. Crec que això es algo que ens apropa ja que intento fer-li saber que tots els de fora, passem por aquesta etapa i que mica en mica ens es mes facil adaptar-nos a la nova vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario